Kære alle,
Nu nærmer vi os den tid på året, hvor der kan falde den første sne.
Vi har i bestyrelsen besluttet, at vi i år vil benytte en anden leverandør af snerydning, end vi har gjort i de tidligere år. I vil derfor nok opleve, at det vil foregå på en ny og forhåbentlig bedre måde, end vi har være vant til.
Den største ændring er af vores nye leverandør ikke venter på, at kommunen kalder dem ud, som vi har været vant til. De skulle gerne komme af egen drift efter behov (konstateret sne og is). De salter for is og sne i tykkelser mindre end 2 cm, hvor det ikke er muligt at skrabe sne. De kommer også i weekenden når der er behov. Bestyrelsen har adgang til et dashboard, hvor vi løbende kan følge med i, hvornår de har været her og komme med feedback, hvis der er problemer.
Vores tidligere leverandør har primært skrabet sne og kun saltet, når vi aktivt har bedt om dette, hvilket krævede at vi var proaktive.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
System til ejer-, andel-, grundejer- og alle andre typer af foreninger administreret af boligforeningsweb.dk (Globalt: anyhoa.com)